M-am intors !!!

Dragii mei,

Dupa o pauza destul de lunga, m-am intors cu noutati pe YaU flori INVATA … sunt momente cand doua maini si un cap, nu sunt de ajuns …

Pentru 2012, imi doresc mai multe concursuri in Romania, mai multe carti pentru studiu si cine stie, cat mai multe provocari si practica cu arta florilor … pana atunci, mai impartasim impreuna cate ceva din ceea ce ne hraneste sufletul in fiecare zi!

Pentru astazi, un buchet care mi-a placut in mod special al lui Daniel Ost, din cale alb/verde si aspidistra:

Lasă un răspuns

